هتل های کیش

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
هتل های کیش
ن : arezu ت : یک شنبه 18 خرداد 1393 ز : 16:54 | +
 

هتل آپارتمان ونوس کیش

هتل آپارتمان ونوس کیش هتلی سه ستاره لوکس و نو ساز است که به علت اینکه به بازار ونوس نزدیک می باشد برای میهمانان و مسافران دسترسی به بازار و مراکز خرید راحت می باشد هتل آپارتمان ونوس کیش مجهز به اتاق جلسه می باشد که جلسات مهم کاری را در این اتاق هتل برگزار نمایید. رستوران هتل ونوس انواع غذاهای لذیذ را تدارک دیده است. در هتل آپارتمان ونوس کیش خشکشویی هم وجود دارد که در طول اقامت خود می توانید آراسته و مرتب باشید. هتلی ونوس کیش با چیدمانی زیبا است. همچنبن هتل فعالیتی برای علاقه مندان به بیلیارد میز و اتاق بیلیارد فراهم شده است که عزیزان می توانند استفاده کنند.

مطالب مرتبط :

تور هتل های کیش خرداد 93

تور هتل های کیش تابستان 93

تور هتل های کیش تیر 93

 

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رايز کیش در  وسط مراکز تفريحی و خريد قرار گرفته است ، دريايی آبی و کرانه ای چشم نواز , جزيره ای با آفتاب درخشان قرار گرفته است. مجتمع هتل سان رایز در چهار طبقه و در هر طبقه دارای ۸ تا ۱۰ سوئيت با رنگ آميزی زیبا با مبلمانی راحت و محيطی خانوادگی مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد. اکثر اتاقها به آبهای نيلگون و زیبای خليج فارس مشرف هستند و موقیت مکانی نزدیکی به بازار پردیس دو باعث شده است که انتخاب مناسبی از سوی میهمانان و مسافران باشد. رستوران هتل سان رایز نیر آماده پذیرایی با انواع متنوع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز می باشد.

آدرس هتل سان رایز کیش : جزیره کیش , نوار سیاحتی ,مقابل بازار پردیس دو شماره VC49

 

مطالب مرتبط :

تور هتل های کیش خرداد 93

تور هتل های کیش تابستان 93

تور هتل های کیش تیر 93

 

 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش هتلی سه ستاره می باشد که در ساحل ناحیه بومی نشین جزیره زیبای کیش، در ابتدای جاده جهان قرار گرفته است. هتل آفتاب شرق کیش آماده ارائه خدمات و پذیرایی از مسافران و میهمانان می باشد . هتل آفتاب شرق دارای امکاناتی مانند : اتاق خانوادگی , ترانسفر فرودگاهی , ماساژ , بیلیارد , دوچرخه سواری , رستورانی زیبا با انواع غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیرایی از مسافران عزیز می باشد.

آدرس هتل آفتاب شرق کیش : جزیره کیش , میر مهنا , میدان سعدی , اول جاده جهان , نزدیک بازار عربها

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور هتل های کیش خرداد 93

تور هتل های کیش تابستان 93

تور هتل های کیش تیر 93

 

 

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش در مرتفع ترین منطقه گردشگری در شمال شرق جزيره کيش قرار گرفته است که به دريای خليج فارس نزدیک است  و به سيستم تهويه مطبوع مرکزي تجهیز می باشد و فضایی سر سبز آبنمای زیبا با گل و گياه و درختان نخل طراحی شده است. هتل ارم کیش داراي 140 سوئيت آپارتمان و 210 اتاق و با همه امکانات فروشگاه تجاري ،دو استخر و سونا و تالارهاي مخصوص برای ازدواج و جشن تولد ,  رستوران سنتي ، کافي شاپ , رستوران با انواع غذاهاي متنوع خارجي و ایرانی ، رستوران گردان ،فست فود و دو سالن آمفي تئاتر و  سالن ویژه کنفرانس چهل نفره است. سالن گالري, کلوپ تفریحی و ورزشي و سالن بيليارد از امکانات دیگر هتل بزرگ ارم است. شکل پلکاني هتل بزرگ ارم آن باعث شده که بیشتر اتاق های هتل به سمت دريا باشد و منظره تماشایی از دریا دارند. سوئيت آپارتمان ها در باغی از نخلستان و گل و گياه و  و فضاي سبز قرار گرفته است.

 

مطالب مرتبط :

تور هتل های کیش خرداد 93

تور هتل های کیش تابستان 93

تور هتل های کیش تیر 93

 

 

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش در منطقه جنوب شرقی میدان امیرکبیر کیش ، از میدانهای مرکزی و اصلی جزیره کیش قرار گرفته است و با نمایی از سبک معماری زیبای اروپایی باروک با پنجاه و شش اتاق در چهار طبقه و سویتهایی با فاصله خیلی کم از ساحل و اسکله ی تفریحی، مراکز خرید مانند : تالار شهر، بازارهای مروارید ،پردیس یک و دو، مرکز تجاری هایپر مارکت می باشد و هتل این مزیت را دارد که در فصلهای مناسب در هوای عالی پیاده این مسیر را طی کنند و از هوای مطبوع جزیره کیش لذت برده و استراحت کنند. هتل سورینت مریم کیش تقریبا 10 سال از عمرش می گذرد و به یاری گروه فنی مهندسی و طراحی گروه هتل های سورینت مجددا بازسازی گردید. هتل با ظاهری دلنشین تر از گذشته و با بهره گیری از نسل جدید امکانات و فن آوری در صنعت هتلداری سعی کرده تا اقامتی خوش برای مسافران و گردشگران مهیا کند.

مطالب مرتبط :

تور هتل های کیش خرداد 93

تور هتل های کیش تابستان 93

تور هتل های کیش تیر 93

 

 

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش هتل پنج ستاره می باشد که در بهترین منطقه جزیره زیبای کیش با چشم انداز دیدنی دریا و به مراکز تفریحی و خرید دسترسی آسانی دارد و انتخاب مناسبی برای اقامت در جزیره کیش می باشد. هتل پارمیس کیش در میدان پردیس و روبه روی بازار پردیس قرار دارد و بهترین خدمات را برای مسافران و میهمانان خود فراهم میکند. این امکانات شامل : جکوزی , استخر , سالن ماساژ , سالن بیلیارد  کافی نت  و رستورانها و کافی شاپ های مختلف که با انواع غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد . همچنین ترانسفر فرودگاهی نیز به صورت رایگان انجام می شود. رستوران هتل پارمیس کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی , رستوران سنتی و خانه اسپاگتی با تنوع غذاهای ایتالیایی آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان عزیز می باشد.

 

مطالب مرتبط :

تور هتل های کیش خرداد 93

تور هتل های کیش تابستان 93

تور هتل های کیش تیر 93

 

 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامينگو کيش هتلی شیک و لوکس با طراحی بی نظیر شبیه دلفین است و با دارای امکاناتی مانند : سالن کنفرانس،  کافی شاپ، صندوق امانات در لابی، اینترنت وایرلس، ماهواره، گشت در جزیره کیش و بازار آماده ارائه خدمات برای میهمانان و مسافران می باشند. از دیگر امکانات هتل : تلویزیون،  یخچال، سوئیت، اینترنت،  رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پاركینگ، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، ماهواره، سالن ورزش، كافی شاپ و غیره می باشد. هتل فلامینگو کیش برای رفاه بیشتر مسافرانش اقامت کودکان زیر دو سال را رایگان اعلام کرده است.

 

 

مطالب مرتبط :

تور هتل های کیش خرداد 93

تور هتل های کیش تابستان 93

تور هتل های کیش تیر 93

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هتل های کیش,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com